Mokytojų taryba
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Atstovaujama klasė | Pareigos. taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Irma Rinkevičienė | 3c kl. mokytoja | Pirmininkė |
| 2. | Dovilė Žvinytė | 1a kl. mokytoja | Sekretorė |
| 3. | Dangira Klimienė | 1c kl. mokytoja | Narė |
| 4. | Rasa Daukantienė | 4c kl. mokytoja | Narė |
| 5. | Rasa Vizbarienė | Muzikos mokytoja | Narė |
| 6. | Ieva Šeškauskienė | 2a kl. mokytoja | Narė |
| 7. | Lijana Petkevičienė | 4a kl. mokytoja | Narė |
| 8. | Auksė Rabeckienė | 2c kl. mokytoja | Narė |
| 9. | Dalia Burneikienė | 3a kl. mokytoja | Narė |
| 10. | Stasė Stundienė | Anglų kalbos mokytoja | Narė |
| 11. | Antanas Gasparėnas | Dorinio ugdymo mokytojas | Narys |
Mokytojų taryba pagal Mokyklos nuostatus nuolat veikianti savivaldos institucija susidedanti iš rinkimais išrinktų mokytojų atstovaujanti mokytojų interesams ir sprendžianti mokytojams aktualias problemas. Mokytojų taryba renkama 2 metams, nariai renkami ne daugiau, kaip 2 kadencijoms iš eilės.
Mokytojų tarybą sudaro ne mažiau kaip 11 Mokyklos direktoriaus pavaduotojos ugdymui inicijuotame visuotiniame mokytojų susirinkime bendru sprendimu išrinktų mokytojų. Atstovai į Mokytojų tarybą renkami atviru balsavimu, balsų dauguma, dvejų metų kadencijai.
Mokytojų tarybos funkcijos:
- analizuoja bendrojo ugdymo programų įgyvendinimo, mokinių sveikatos, sveikos
- gyvensenos, poilsio ir mitybos klausimus ir teikia pasiūlymus direktoriui;
- aptaria Mokyklos strateginį ir metinį veiklos planus ir teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui;
- priima sprendimus dėl mokytojų interesų atstovavimo;
- sprendžia mokytojams aktualias problemas;
- aptaria ugdymo planą ir jo įgyvendinimo klausimus; mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, praktines švietimo problemas;
- svarsto mokinių pasiekimus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, siūlo direktoriui problemų sprendimo būdus;
- inicijuoja Mokyklos kaitos procesus, skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą, teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl veiklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimo;
- svarsto ugdymo(-si), neformaliosios veiklos klausimus;
- išklauso Mokyklos metodinės tarybos, Vaiko gerovės komisijos, kitų mokykloje veikiančių darbo grupių ataskaitas;
- svarsto Mokyklos veiklos įsivertinimo klausimus;
- renka atstovus į Mokyklos tarybą;
- renka mokytojų atestacinės komisijos narius, turinčius ne mažesnę kaip vyresniojo mokytojo ar vyresniojo pagalbos mokiniui specialisto kvalifikacinę kategoriją.
Mokytojų tarybą regalmentuoja
Pamokų laikas
