Už visos dienos mokyklos paslaugą mokykloje atsakingas asmuo
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
|
Pirmadienis |
7.30–16.15 |
12.00–12.30 |
|
Antradienis |
7.30–16.15 |
12.00–12.30 |
|
Trečiadienis |
7.30–16.15 |
12.00–12.30 |
|
Ketvirtadienis |
7.30–16.15 |
12.00–12.30 |
| Penktadienis |
7.30–15.00 |
12.00–12.30 |
Asmenys priimami, bet kuriuo metu, susitarus iš anksto.
Kontaktai
Telefonas +370 383 54592
Mobilusis +370 659 93190
VDM darbo laikas:
Grupių auklėtojų kontaktai el. dienyne TAMO
Darbo laikas
| Savaitės diena | Laikas | Pastaba |
|---|---|---|
| Pirmadienis | 12.00–17.30 | Darbo laikas |
| Pirmadienis | 17.30–18.00 | Gali laukti su budinčiu mokykloje |
| Antradienis | 12.00–17.30 | Darbo laikas |
| Antradienis | 17.30–18.00 | Gali laukti su budinčiu mokykloje |
| Trečiadienis | 12.00–17.30 | Darbo laikas |
| Trečiadienis | 17.30–18.00 | Gali laukti su budinčiu mokykloje |
| Ketvirtadienis | 12.00–17.30 | Darbo laikas |
| Ketvirtadienis | 17.30–18.00 | Gali laukti su budinčiu mokykloje |
| Penktadienis | 12.00–17.30 | Darbo laikas |
| Penktadienis | 17.30–18.00 | Gali laukti su budinčiu mokykloje |
Visos dienos mokykla užtikrina vaikų užimtumą po pamokų
Visos dienos mokykla (VDM) suteikia vaikams galimybę po pamokų likti saugioje aplinkoje ir prasmingai praleisti laiką. Čia organizuojamos veiklos, grindžiamos mokinių aktyviu poilsiu lauke po pamokų, pietų pertrauka, neformaliosios veiklos organizavimu, priežiūra saugioje aplinkoje, mokomosios, pažintinės, kultūrinės, meninės, sportinės, sveikatingumo, socialinės veiklos mokykloje ir už jos ribų organizavimu.
VDM uždaviniai:
- mokymosi mokytis kompetencijos ugdymas – savarankiško mokymosi valanda;
- mažinti socialinę atskirtį, ugdyti socialinius, pozityvaus bendravimo įgūdžius;
- individualios mokymosi pagalbos teikimas mokiniui ruošiant namų darbus ir mokytojų konsultacijos;
- pagalbos specialistų konsultacijos (socialinis pedagogas, specialusis pedagogas, psichologas, logopedas) ir individuali pagalba mokantis ir ugdantis socialinius įgūdžius;
- ugdymo turinio papildymas įvairiomis veiklomis, panaudojant ne tik mokyklos, bet ir kitas erdves, kokybiško vaikų laisvalaikio organizavimas;
- formaliojo ugdymo ir neformaliojo švietimo dermės stiprinimas;
- sąlygų sudarymas darbo ir šeimos įsipareigojimų derinimo tėvams, auginantiems vaikus, besimokančius pagal pradinio ugdymo programą;
- pradinių klasių mokinių saviraiškos, dalyvavimo įvairiuose projektuose, kurių metu būtų ugdomi mokinių mąstymo, kūrybiškumo, lyderystės, elgesio, bendravimo ir bendradarbiavimo, sveikos gyvensenos įgūdžiai skatinimas.
Tėvai (globėjai, rūpintojai) turi teisę savo vaikams parinkti kitokią grupės lankymo trukmę, neviršijant nustatytos grupės veiklos laiko pabaigos.
