Metodinės tarybos sudėtis 2025–2026 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Eugenija Bužinskienė | Pradinių klasių mokytoja | Pirmininkė |
| 2. | Daiva Pumputienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 3. | Vita Kaušinienė | Muzikos mokytoja | Narė |
| 4. | Loreta Auglienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 5. | Indrė Karaliūtė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 6. | Danutė Myško | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
| 7. | Zita Laurinavičienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
Metodinė taryba – Mokyklos institucija, siekianti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo, skatinanti mokytojų kūrybiškumą, gebėjimą nuolat tobulinti ugdymo turinį, metodus, užtikrinti ugdymo proceso veiksmingumą.
Metodinės tarybos funkcijos:
- rengia metinį metodinės tarybos veiklos planą;
- nustato mokytojų metodinės veiklos ir mokytojų profesinių kompetencijų tobulinimo prioritetus;
- dalyvauja rengiant ir realizuojant pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas;
- telkia mokytojus ugdomosios veiklos organizavimui, Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimui;
- teikia siūlymus Mokyklos veiklos planavimui;
- organizuoja metodinę veiklą, koordinuoja metodinių grupių veiklą;
- inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, rūpinasi gerosios patirties sklaida, skatina inovacijų paiešką;
- teikia siūlymus Mokyklos ugdymo planui;
- siūlo skatinti mokytojus už aktyvią metodinę – pedagoginę veiklą;
- prireikus vertina mokytojų metodinius darbus, praktinę veiklą, rengia metodines rekomendacijas;
- teikia siūlymus direktoriui dėl valandų bendruomenei paskirstymo;
- kartu su Mokyklos vadovu planuoja ugdymo proceso aprūpinimą vadovėliais, kitomis reikalingomis priemonėmis, derina mokymo bei kitų priemonių paskirstymą, ugdymo inovacijų diegimą.
Pamokų laikas
